O nas

WŁAŚCICIELE: Delicja i Shailara Draenor


OPIS STAJNI
Nasza stajnia położona jest w Ankarze, stolicy Turcji. Jest to przepiękne miejsce, cudowne i ciepłe. Szukałam okolicy, która naprawdę spodoba mi się i w której będę chciała zamieszkać razem z moimi wierzchowcami. Jak to zazwyczaj bywa moje początki w wirtualu nie były łatwe, zwłaszcza że w większości hodowli nie potrafiłam do końca odnaleźć swojego miejsca. Moja kariera zaczęła się w 2011 roku w WSK Magiczny Rumak. Następnie przeniosłam się do Delicious Stable, jednak po jakimś czasie zmuszona byłam przenieść konie do pensjonatu w Rosewood Ranch.  Nie mieszkałam tam zbyt długo, wciąż ogarniała mnie chęć odnalezienia swojego miejsca w tym świecie. Doprowadziło to do powstania hodowli WSK Sunflower. Na początku 2015 roku współwłaścicielką hodowli została Shailara Draenor, a nazwę zmieniono na Ankara Stud, od stolicy kraju, w którym się znajdujemy.
Nasza posiadłość zajmuje ok. 15 hektarów. Miejsce jest po prostu niesamowite, nie wspominając już o 10 minutowym dojeździe na naszych rumakach do jezior, w których pławimy konie. 5 minut od jezior znajduje się tor crossowy. Już wjeżdżając na tereny stajni można dostrzec ogromne pastwiska i konie pasące się na nich. Ale również szczególnie wyróżnia się plac, na którym pracujemy z naszymi wierzchowcami. Nasz pensjonat znajduje się w pobliżu domu i jest zawsze otwarty dla gości. Stajnia ogierów mieści 20 dużych boksów, 2 myjki i siodlarnię. Stajnia klaczy wiele się od niej nie różni. Nasze rumaki mają swobodę i każdy czuje się tu wspaniale. Obok stajni ogierów jak i obok stajni klaczy mieszczą się dwa lonżowniki. Niedaleko nich znajduje się maneż połączony z placem skokowym. Za stajnią klaczy jest również duża kryta hala. Posiadamy także karuzelę, basen i solarium dla koni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz